En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Linn - 8 juni 2009 15:23

Jag har snöat in lite på korall just för tillfället. Ni vet färgen som är typ som orange.  Lite sent kanske men jag gillart´. Köpte ett nagellack häromdagen och dagens inköp var en ögonskugga.

Tog en fika med Fisan och Pappa kom och tog en kaffe med oss.

Jag sov till 13.00 idag när min kära syster ringde mig på den nya hemtelefonen jag fått av henne. Hon var så irriterad på min nuvarande hemtelefon för man hörde typ inte vad jag sa i den. Men snygg var den. Måste nästan ta kort på den och visa. Den är rosa med rosa fluff runt luren och högtalaren. Den ser typ ut som en sån gammal telefon med snurrskiva. Men som min lillasyster sa igår:

- En hemtelefon skall vara bra för två saker. Att slå nummer och prata i. Sen om den är snygg spelar ingen roll.

Och jag gillar min nya telefon den är nästan som en liten mobiltelefon.

Nog tjatat om den. 

Ikväll jobbar jag till 00.00 alltid lika segt. Men nu enbart 8 arbetsdagar med denna inräknat tills semestern är här.

And it is good!

Igår tog jag en lång promenad med Fredrik vi gick nog nästan hela sollefteå runt. Var ute i typ 1½ timme och det var riktigt skönt.

Måste komma igång med träningen igen.


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards