En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Linn - 2 juni 2009 23:08

Jag är kär på nytt i denna tjej! Vilka sånger och vilka texter. 



"All This Time (Pick-Me-Up Song)"

You self destructive,
Little girl.
Pick yourself up,
Don't blame the world.
So you screwed up,
But you're gonna be okay
.

Now call your boyfriend,
And apologize.
You pushed him pretty far
Away last night.
He really loves you,
You just don't always love yourself.

And all this time,
Ohh-oh, all this time,
You have had it in you,
You just sometimes need a push.
(La la la la la)
All this time,
Ohh-oh, all this time,
You have had it in you,
You just sometimes need a push.

(La la la la la)

Think all the mean girls,
That pulled your hair,
Are barefoot now,
And pregnant dear,
And you write pop songs,
And get to travel around the world.

And all this time,
Ohh-oh, all this time,
You have had it in you,
You just sometimes need a push.
(La la la la la)
And all this time,
Ohh-oh, all this time,
You have had it in you,
You just sometimes need a push.

(La la la la la)

So you've had some detours,
Some stupid men.
Now we know what not
To do again.
Besides you lucked out,
Finally
.

And all this time (all this time)
Ohh-oh, all this time (all this time)
You have had it in you,
You just sometimes need a push.
(La la la la la)
And all this time (all this time)
Ohh-oh, all this time (all this time)
You have had it in you,
You just sometimes need a push.

(La la la la la)

All this time,
Oh, all this time,
You've had it in you,
You just sometimes need a push.

Av Linn - 2 juni 2009 22:05

Så sitter man på jobbet och jobbar och helt från det blå börjar jag blöda näsblod. Sist jag gjorde det var när George knockade mig på dansgolvet. Och var en räddare i nöden och mejade hela mitt ansikte med snö för att torka bort det med.

Men vart kommer det ifrån? Varför hände det helt plötsligt?

Lite rädd blir man ju när det helt plötsligt bara rinner.

Jaja, är skit trött och verkligen inte på bra humör i övrigt.  Skit samma. 2 timmar kvar nu. Sen sängen!

Av Linn - 2 juni 2009 17:43

Skulle gå på affären på min paus. Går i min egen lilla värld och möts precis när jag kliver utanför dörren av världens regn. Så förbannat typiskt. Men jag behövde ju gå dit så det var bara att traska vidare.

Kunde inte ha kommit mer lägligt. Man går i tankarna över att man svikit en vän och känner sig allmänt nere. Men det är väl inte mer än rätt egentligen?

Skit ska man ha om man sviker någon.

Sitter med annat än chatten idag en stund, skönt med omväxling. Annars blir man bra less vissa gånger. Samma sak om och om igen.

Jaja jobba vidare.

Av Linn - 2 juni 2009 15:21

Idag kom min mamma och pappa! Jag har sprungit runt med mamma på stan och fått henne att köpa lite nya kläder. Och min pappas kommentar var bäst: - Åh inget blått!

Min mamma är ganska besatt av blått, precis som jag är av rosa. Äpplet faller inte långt.. Det var så mysigt att få kramas lite med henne igen.

Lunchade med Kim på 51:an. Riktigt god mat måste jag säga.

Och nu ska det jobbas igen. Har ganska ont i huvet men det har nog med vädret att göra. Och det faktum att jag inte kan sova på nätterna för att det är så förbannat varmt. Men nu har min lilla fejja flyttat så nu kan jag ha fönstret öppet inatt! Love it!



Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards