En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 7 juni 2009

WOK

Av Linn - 7 juni 2009 11:18

Idag ska jag hem till mammsen och pappsen och äta deras goooda WOK! Jag är själv inte så pjåkig på att laga mat men deras mat är alltid bäst. Det bästa med den är att det var så länge sen. Och det är alltid godare när man slipper laga maten själv.

I övrigt är mitt liv ganska tråkigt just nu. Förutom att jag ser fram emot semestern. Men det är 2 veckor kvar så jag försöker att inte längta för mycket så det blir olidligt.

Av Linn - 7 juni 2009 07:49

Min helg har varit lite av det intressantare. Fredagen var jag ledig och spenderades till en del med min mamma som kom och lånade min tvättmaskin och dusch. Det är så härligt att dom är hemma nu mor och far.

På kvällen träffade jag Hamberg och hans lite smått konstiga kompis Hans. Hans berättade om Köttsågen han gjorde rent på Ica i sundsvall. Så sök på köttsågen på Youtube. Följde med dem en sväng på hörnan och satt där och tjötade lite.

Lördagen skulle jag börja jobba 7.30, vaknade vid 6 och kaskad spydde ner min toalett. Jag blev liggandes inne på toaletten med täcke och kudde som ni ser på bilden här uppe. Jag vågade inte röra mig för varje gång jag försökte så spydde jag.

Man känner sig så himla nedvärderad när man spyr, äcklig och lite värd. Det är verkligen skamset. Även fast ingen ser på eller vet om det så räcker det nästan med att man själv gör det för att sticka svansen mellan bena. ( Om man nu hade en.) Måste ha något med skaldjursmackan jag åt dagen innan att göra. Blev liggandes där hela dagen. Somnade från och till, men varje gång jag vaknade en ny vända i porslins tronen. Runt två kunde jag röra mig och faktiskt lägga mig i sängen utan någon hulkning.

Där låg jag tills halv fem. Då tog jag mig till sibylla som inte är allt för långt bort och köpte lite strips. ( Min national rätt ) Gick hem och drack cola och åt. Sedan sov jag någon timme. När klockan blev nio hade jag fått några sms av vänner som undrade vad jag gjorde. Så jag åkte hem till bylin och satt där och lyssna på musik och spelade rock band med honom, george och björn. Dom drack 3,5:or då dom glömt att det var national dagen och systemet inte var öppet.

Sedan ringde emma och undra vad jag gjorde. Jag skulle precis skjutsa killarna på krogen och vi tog en omväg till henne. Bestämde mig för att följa med på krogen en sväng nykter. Vilket jag gjorde. Det sög ganska hårt och jag gick hem vid halv ett ca. Skulle ju upp och jobba. Somnade som ett litet barn trots skrikande däck och bilar med dunkande musik utför mitt fönster. Ett av de många privilegier man har då man bor på stan.

Nu sitter jag på jobbet, lite halv sliten och trött men glad att jag slapp spy idag iallafall.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards