En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Linn - 4 juni 2009 14:03

Idag ringde min telefon och jag svara Hello i förväntan om att det är min lillasyster. Förstår hur förvånad jag blev när det var Ellen <3. Jag älskar mina samtal med henne. Dom är korta men koncisa.

- Hej Mossi!

- Hej Ellen, vad gör du?

- Bor inte Fejjan hos dig längre?

- Nej hon bor hos mormor och morfar.

- Jag har pratat klart. Hej då Mossi!


Mamma hade berättat att Fejjan bodde hos dom nu. Men Ellen trodde inte på henne så hon var tvungen att fråga mig. Knappt 3 år och redan skeptisk på om vuxna öjuger för henne. :P

Hon avslutar alltid med att hon har pratat klart. Så jävla sött. Fan va jag saknar henne!!!


Jag vill sluta nu! Har sån träningsvärk att jag knappt kan gå. Vilken jävla vekling jag är.

Av Linn - 4 juni 2009 09:26

It hurts!!! Träningsvärken jag besitter idag är inte av denna värld. Hela ryggslutet och röven. Vad har jag gjort för att förtjäna det här? Jo dansat afrikansk dans. Man får fan skylla sig själv då tydligen. Är trött så in i satan just nu. Men jag tog mig upp i tid imorse. Dock låg jag kvar i sängen till 06.40 Varenda minut av sömn är värdefull när man inte fått sova så mycket.

Har drömt jätte konstiga drömmar inatt. Kommer dock inte ihåg dom nu. Men jag vet att jag vaknade och funderade på vart drömmarna kom ifrån.

Jaja jag var på jobbet i tid iallafall. Idag kommer pappa med bussen från stockholm. Ska antagligen äta middag med dem och fira husköpet. Hoppas hoppas så jag slipper laga mat. :P

Av Linn - 4 juni 2009 00:07

Jag är jätte trött men kan inte förmå mig att somna. Jag ska upp om 6 timmar och paniken börjar komma.

Kommer vara otroligt trött. Men har ställt 5 larm imorgon bitti. Så nu ska jag väl fan vakna.


Men just ikväll saknar jag någon att ligga och kramas med. Har inte känt just den här känslan på väldigt länge. Har väl på nåt vis distanserat mig till mina känslor lite på senaste tiden.  Vilket är lite skrämmande.

Jag vill ha tillbaka mina känslor och mig själv. 

Förr i tiden slängde jag kärlek på den första som fångade den. Nu kan det hända att jag slänger ut en liten tråd av känsla men det tar en jävla tid att nysta ihop det till något konkret. Och den tråden är skör. Minsta lilla tvivel och jag klipper den. 

Även fast jag kanske har lätt för att slänga ut dem går dem flesta av direkt. Ingen spiderman tråd här inte.

Snarare silke. 

Nej nu ska jag inte deppa ihop helt här. Men ikväll hade jag gärna bara fått somna i någons armar.  Men jag har ju kudden. Den får duga.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards