En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Linn - 5 juni 2009 00:33

Nu ska jag försöka lägga mig snart. Känner att ögonlocken inte riktigt är med på samma sätt som nyss. Skönt att vara så här trött och veta att jag får sova så länge jag kan imorgon.

Inte hur länge jag vill utan hur länge jag kan. Innan det blir så varmt att jag hellre bodde i en igloo på nordpolen just då.

Jag och pappa köpte med mat till mamma och så åt vi i nya huset. Mycket att göra i det men det kommer säkert bli väldigt fint till slut.

Mys att träffa föräldrarna <3

Sedan kom Hamberg förbi och vi snacka skit och lyssna på musik. Imorgon blir det en sväng på stan och bara hänga lite med honom. Vi ses så sällan. Och på söndag kommer Anna också jippie! Ska ta mig en fika med henne också. 

Men nu tänkte jag hångla med John Blund.


Ask me why he scares me

Do you wanna know why i´m angry

Can´t you tell i´m cryin

Mother i don´t feel good




Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards