En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Linn - 9 juni 2009 21:13

Vaknade 10 idag. Började tvätta då jag kom på att det är typ en av dem få dagarna jag hinner det innan helgen. Så jag fick iallafall två maskiner tvättade och det är bra.

Körde diskmaskinen också. Plockade undan alla kläder jag slängt runt omkring mig dem senaste dagarna. Sedan gick jag en sväng med Erika på stan och tog en fika och strosade runt lite.

När jag kom hem ringde jag Ken och bestämde lite inför resan neråt. Tänkte träffa honom när jag ändå åker ner. Och förhoppningsvis Filippa hans söta dotter. Efter det var det dags för slaveriet igen.

Jag har varit så himla trött idag. Känns som att tiden går segt som kola och att jag aldrig kommer komma härifrån.

Imorgon börjar jag 10 så efter att jag slutat idag är det direkt hem i sängen som gäller.

Försöker planera lite inför helgen också, ska ju äntligen få festa med min Linda. Hon har ju blivit toffel #1 sen hon blev tillsammans med Kim så man får ta vara på de få tillfällen som ges.

Kramfors stadsfest eller inte det är frågan?

Alla säger att det kommer regna och vara svin kallt, och hur kul är det då?

Men men den som lvere får se. Imorgon fyller min äldsta syster 32. Vad ger man en sån syster i present? Någon som har ett tips??

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards