En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 28 november 2008

Av Linn - 28 november 2008 20:52

Idag efter klockan 16.00 började lönen ramla in.

ÄNTLIGEN!!!! Jag kan äta mat imorgon. Och köpa Julklappar.

Sitter på jobbet, jobbar till 24.00 och igår vid samma tid var det ca 50 i kö. Idag är det ingen. Kontsigt det är löningshelg. Vem vill prata med oss då?

Känns trist att sitta här och häcka när man vet att många av ens vänner sitter och äter god mat på Kina Restuarangen och skrattar och mår gott.

Helgen kommer att spenderas med att sitta på jobbet och häcka.

Bra för plånboken men taskigt för själen.

Nu är jag jävligt ensam. JÄVLIGT ensam.

Vill bara kramas när det börjar lukta jul överallt.

Det är en mysig högtid, men fan vad ensam man känner sig. Inte kontsigt att många tar livet av sig denna årstid.

Min handled gör svin ont, och det blir inte bättre när jag sitter och jobbar men skam den som ger sig.

Har som intalat mig själv att inte vara så vek.

Stå emot sjukdomar och tjura mig igenom sånt.

Nej tillbaka till slaveriet på nattetid.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards