En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 26 november 2008

Av Linn - 26 november 2008 11:06

Ja ingen lön satt på kontot idag heller..

Skandal dåligt är vad det är. Bara vi får den innan helgen. Jobbigt att vara pank en hel helg.

Iofs jobbar jag hela helgen, men jag vill ju ändå ha mat i magen då.

Idag ska jag till polisstationen och fixa pass. Behöver ha ett giltigt leg när jag ska skriva och köra upp. Och det är ju aldrig dåligt att ha ett pass..

Vem vet man kanske vill åka utomlands nån gång.

Det krångliga är att jag inte har något giltigt leg, det gick ut i september. Så min chef behöver följa med mig och identifiera mig. Pinsamt.. Jag har ju ingen i min familj som bor i närheten.

Ska fika med söta sophie idag också. Var längesen jag träffade henne så det ska bli kul. Höra vad som händer i hennes liv.

Sedan ska jag kanske äta med Björn, Linda kunde inte så jag vet inte om det blir bara jag och Björn. Får slänga iväg ett sms..

Och så ska jag se på film med en annan vän ikväll.

Ska bli mysigt. Och imorgon ska jag sova... börjar 15.30 jobbar till 24.. jaja nu ska jag göra mig klar för dagens äventyr.

Ciao*

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards