En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 3 november 2008

Av Linn - 3 november 2008 21:39

Jag tänkte att jag skulle släppa ut fejjan så hon skulle få se sig omkring lite.

Dels för att mamma har tjatat hål i huvet på mig för att jag ska göra det, och dels för att jag känner mig störd som håller henne inne. Men var jag tvungen att göra det när det var mörkt ute? 

Hon är ju iofs märkt i örat och har halsband men jag blir orolig. Hon hara bara varit ute en timme och jag är så himla mjäkig när det gäller den där katten. 

Men samtidigt ska jag snart lägga mig och vill att hon är inne över natten. 

Idag hade vi utbildning på nya chatten och den verkar vara tio gånger bättre. Minst. 

 Ska bli kul med nåt nytt.

Jag tvättade hos erika idag och det var skönt att få lite saker rent. 

Köpte nya matskålar till princessan också. Gissa färgen. Rätt! ROSA!

Folk undrar hur jag orkar leva med ett kök som endast har rosa saker, det är lätt. I love it!

Det ger en mysigt rosa glow över köket :P

 Jag måste verkligen hitta en karl. Jag är patetisk.

Av Linn - 3 november 2008 08:42

Började 07.00 imorse och när klockan ringde 05.30 trodde jag inte att det var sant. Inte nog med att jag somnade ca 2 halv 3 inatt nej jag har sovit lätt som en fjäder. Vaknade som i chock när tidning kom imorse. Det har jag aldrig gjort förut. Varför är det alltid så att när man vet att man ska upp väldigt tidigt så kan man inte sova på natten?

Är det nån liten sadist som sitter i huvet på en och säger att man inte borde sova, och trampar runt där och håller en halvt vaken bara för att jävlas. Eller är det stressen av att veta att man ska gå upp som gör att man känner sig tvingad att sova och då ej gör det.

betyder det att jag är en själv-sadist? Haha sjukt ord jag fick till där.

Men är jag det som ligger och pinar mig för att somna.

Det sjuka är att när jag skall upp sent dagen därpå kan jag somna som en gris kvällen innan och ganska tidigt. Alltså jag har allvarliga problem med sömnen och den press den framkallar.

Idag skall jag tvätta nån maskin hemma hos Erika. Det är fan helt sjukt hur långt i förväg min tvättstuga är bokad. Att man ska behöva tvätta hos andra.. Det skriker ju tattare lång väg att gå på stadens gator och ha tvätten med sig.

Men snällt av henne att låta mig tvätta lite iallfall.



Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards