En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 22 november 2008

Av Linn - 22 november 2008 10:16

Ska blir svin kul.. Äntligen ska jag och linda få festa tillsammans igen.

The day has come.

Jag är as-seg och går egentligen bara på ren vilja, snorig och ont i bihålorna. 

Men ett löfte är ett löfte.

Och dom håller man. Idag var första morgonen på länge som jag kunde gosa med min kisse och hon blev så glad. Har bara sprungit från lägenheten varje morgon denna vecka. Det är så mycket med körningen och jobbet och försöka träffa vänner emellan. Tiden räcker inte till.

Var på Cafe Sebastian igår och fikade med anna efter jobbet. Det var en Dj som spelade och det var väl sådär. Men fan kul att göra nåt annat.

Och för mig som är en idol tittare kändes det som ett slag i ansiktet igår när Anna Bergendahl åkte ur. Det är ett hån. Efter den vackraste låten i världen.

Känns nästan lönlöst att kolla nu när alla åker ut som är riktigt bra, bara för att fjortisar spenderar sina sista kronor på kontantkortet på att rösta på Johan. En skit unge som inte kan sjunga.

Han skulle säkert kunna göra sig bättre genom att självmant hoppa av.

Jaja nu har jag fått uttrycka min illvilja över det.

FEEEEEEEEEEST!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards