En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 2 november 2008

Av Linn - 2 november 2008 20:34

Idag har jag gjort allt som jag skjutit upp under en tid, tagit ner saker i förrådet som jag inte gjort på flera månader.

Rensat bland lite saker och slängt och städat. Jag har haft två vänner på besök under veckan, och vad ärdet med folk som ska hälsa på å ta med sig godis.

Jag behöver sluta äta godis, och nu är mitt skafferi fullt med godis och chips. 

Det är svårt att låta bli att äta det då, men jag kan ju bjuda bort det till andra som kommer och hälsar på.

Jag har inte samma smärta i halsen längre iallfall och tar mina vitaminer och mineraler varje dag, förhoppningsvis skall det hjälpa.

Imorgon är det utbildning på den nya chatt-systemet vi kommer att använda. Hoppas det är bättre än det vi har. För att underlätta jobbet. :P

Nu behöver man ju börja planera vad man ska göra på nyår och jul.

Tiden springer ju iväg så mycket och innan man anar att det är här slår det en i ansiktet. Det står mellan att åka till Åre och hälsa på alla gamla vänner, eller åka till Värmland och fira med syster och vänner.

Ska bara få med mig linda så löser det sig.

Förutsatt att jag är ledig så att jag kan åka nånstans.

Imorgon är det tillbaka till jobbet igen, ska bli skönt och jobbigt på samma gång. Man är ju inte på topp i energi nivå men skönt att träffa folk och få göra annat än titta på tv och dessa väggar.

Ciao*


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards