En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 24 november 2008

Av Linn - 24 november 2008 19:18

Jag tänkte testa en ny taktik i in sminkning. Och satsa på röda läppar. Och det gick ju hyfsat.

Man känner sig lite som en prostituerad från öst-staterna  när man har läppstift, men det är ju mest ens egna sjuka fördomar eller vanföreställningar man har om andra människor.

Lördagen var iallafall otroligt trevlig. Jonas nya lägenhet är trevlig och vi spelade Rock Band och drack bland goda vänners lag. 

Vi gick på bowlingen och det var ju som trevligt, dansade, drack och var som vanligt fast mindre folk. Förut gick ju alla på samma ställe.. 

Det var lite tjafs och mycket fylla. Efteråt bar det av till Torbjörn för att spela Super Mario 3 på 8-bitars.. Man är inte så jävla duktig när man är full faktiskt. 

Med körkortet går det sådär. Jag har så lite tid och så mycket att göra. Jag behöver ta mig i kragen och sätta mig och plugga. Men va fan det är inte så himla lätt..

Jobbar slav vecka nu snart. 6 dagar i rad då jag antingen jobbar till 24 eller 22. Och hela helgen.

Vill du ha ett liv börja inte på mitt jobb!

:P

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards