En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Linn - 22 september 2011 19:38

Nu är det snart dags att beställa biljetten till Nya Zeeland. Men det är svårt att veta med vilket bolag man ska flyga och avbokningsskydd och allt annat man ska tänka på.

Jag åker i början på Januari och kommer hem i slutet på Februari. Det är så sjukt spännande! 

Jag ska åka till andra sidan jorden, och få uppleva en massa roliga och nya saker. 

Och samtidigt få uppleva det tillsammans med personen jag älskar, kan det bli bättre? 

 

I slutet av Okotber åker han :( men jag kommer att följa med till england några dagar och träffa hans familj och vänner. Sen ta adjö tills Januari. 

Det är så mycket spännande som händer just nu. Jag har ju bara varit utomlands en gång i mitt liv ( om man inte räknar Norge ). 

Det var på Mallorca när jag var 16 med hela släkten en vecka. 

Kanske inte världens upplevelse, men självklart var det kul. 

Och nu 11 år senare händer det grejer haha.

Så just nu ska jag leva på nudlar och annat billigt så alla planer kan bli av. 

Får man säga att livet är bra? ;)

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards