En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Linn - 21 september 2011 14:22

I söndags träffade jag och Rob mina älskade systrar. Vi gick dit och åt middag och hängde.  Ellen och Linnea lämnade mig inte ifred, dom bara klängde massor på mig. Inte mig emot dock, jag har saknat dom så otroligt mycket. 

   Min prinsessa till storasyster Elin.   Och min skogshuggare till lillasyster Emmy ;)


Det är så skönt att få hänga med sina systrar lite.

 

Sötungarna Linnea och Ellen :)



 



Lilla söta Love :)


Igår var vi med Peter och Darcy och spelade biljard och tog en öl på samma ställe som vi var i fredags. Det var ett trevligt eftermiddagsnöje. 

Sedan lite god mat och nån öl med Alva, Jojo, My och Evelina. Men jag var så trött efter att ha jobbat natt så jag och Rob gick hem och tittade på idol och mysde i soffan. 

 

Det är så nice att få hänga med honom och göra massa roliga saker och inte bara vara på fallskärmsklubben. Men jag åker nog dit i helgen mellan jobbpassen. 

Nu ska det tittas på film och mysas :)

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards