En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Linn - 6 september 2011 19:54

Igår tog kollektivet sig ut till Mys mamma ute i skogen.

Vi skulle äta kräftor och överraskningen blev surströmming.

Claire som är från Australien var ju tvungen att få uppleva det innan hon reser tillbaka. Så dom slog ihop 2 svenska klassiker och bjöd henne på det.

  Det är otroligt mysigt ute hos Marianne.

     


Själva öppnandet av burken var en stor grej..

  Och Claire uppskattade det nog kanske inte jättemycket.

Men det var en trevlig kväll.


Idag har jag och Ida gått runt och kollat på roliga butiker här på söder.

Vi var till en kinesisk butik som hade ALLT. Och vi skulle kunnat stanna där i timmar. Men jag köpte bara skal till min nya telefon och Ida köpte plastblommor till balkongen :)

      Dom hade till och med en sån där gayskinnkeps fast i rosa plast. Haha!

Och jag såg dom konstigaste skorna någonsin.. Vem vill ha plastskor med vingar?

 

Sedan blev det ett besök till storasyster :) Mycket mysigt!!

Nu blir det Idol och mys hemma. Men jag saknar redan Rob :)

Av Linn - 6 september 2011 01:10


 


Jag har en pojkvän, en mycket fin och mysig sådan. Efter några bakslag och mycket tvivel. Men nu känns det bara bra. Vi vände blad och hittade tillbaka till varandra. Och jag är så glad!

Vi gjorde egentligen ingenting speciellt i helgen, Rob packade fallskärmar. Jag tittade på och pratade med folk. Vi kollade på film på kvällen och somnade tätt intill varann.

Som jag har saknat det, även om han snarkar ;)

Men det var precis vad vi behövde tror jag. En lugn, nykter och mysig helg.

     


 

Jag gillar att spendera tid på klubben, det är som att tiden försvinner. Och man har försvunnit lite från omvärlden. Man sitter lite skyddad och isolerad där. Som en egen liten värld på gott och ont.


 

Idag har jag haft feber och känt mig allmänt hängig. Gick till ett av fiken här bredvid och fick i mig lite kaffe och lunch. Hälsotallrik hette det tydligen. Men ända sen dess har jag haft en konstant känsla av att vilja spy. Vet inte om det bara är magen som strejkar lite extra idag eller om det jag åt inte kom överens med magen men min mage pratar hela tiden.

Nu ska jag försöka sova så jag tar igen mig lite.


Ja just, söta hunden utanför fiket!

 

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards