En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Linn - 12 september 2011 22:53

Helgen spenderades mestadels på klubben i Västerås. Med massa mys och sittande och tittande som vanligt.

   

Men hur kan man göra annat när han är så fin :)

Hängde lite med Helene och pratade av sig emellanåt. Och drack kaffe och åt god mat.

   

I söndags slutade dom tidigt så vi åkte med Patrik och Linda hem till Stockholm så Rob fick se vart jag bodde. Skönt för oss att få umgås nån annanstans än på klubben hela tiden, och faktiskt bara vara. Vi hängde med Ida och spelade lite Mario som hon totalt har fastnat för.

Sen gick vi med Patrik hem till dom och åt god mat och hängde. Det var en riktigt mysig kväll. Och vi fick sova tillsammans i en säng vi faktiskt fick plats i :) i ett rum som inte luktade svagt av mögel. En hit faktiskt.


Han kommer nästa söndag igen och stannar under veckan :) Ska bli så mysigt att ha honom här.

Och på fredag kommer mina älskade Emmy och Ellen till stockholm. Gud va mysigt!!!


Idag brunchade jag med Nathalie i hennes och Anders nya lägenhet. Riktigt mysigt. Sedan tog jag mig till gamla stan och hälsade på en vän som tatuerade sig på den nyöppnade studion zoi tattoo. Hängde där en stund och kollade på och prata lite skit.

 

Sen har jag och Ida ätit tacos och kollat på Idol och finslipat mitt CV.

Och nu blir det filmtime och sängen.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards