En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Linn - 3 september 2011 19:17

Jajjamän, nu är flyttlasset kört!

Otto och Ida var riktiga kungar på det där med att packa en bil kan jag säga. Tetris släng er i väggen!

Efter mycket om och men och omvägar för att slippa bilköerna och en inlåsning på innergården var vi hemma i stockholm vid 12 på natten.

Men det blev gjort iallafall.

Tack mina vänner för att ni ställer upp.


Jag är nu på fallskärmsklubben i Västerås. Efter mycket diskuterande och velande och gråtande har vi bestämt oss för att lägga det bakom oss och bara fokusera på framtiden och vara glada att vi har varann :)

Ingen kunde nog vara gladare än jag.

        Känns så skönt att få vara tillbaka och träffa alla vännerna och självklart Rob.

Jag är såååå himla glad att allt börjar flyta på nu i mitt liv igen. Jag har boende med goda vänner, och söta katter.

Jag har jobb på gång, och en människa jag tycker så otroligt mycket om.


Söta Ida gjorde en liten serie om att katterna saknar mig nu när jag inte är hemma. Så sjukt sött!!

       

Jag är glad helt enkelt!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards