En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Linn - 14 september 2011 14:59

Jag slängde på mig rullskridskorna och tog några varv i parkeringshuset idag.

Ganska svinläskigt då det är så platt och det går så fort.

Note to self: ÖVA!

   

Men det är förbannat kul.


Fick en så klockren bild på rullstolen vi har i köket.

   Mycket praktisk..

Av Linn - 14 september 2011 00:43

Äntligen har min favvoflicka släppt en ny skiva! 

Melissa Horn - Innan jag kände dig 


Och jag fastnade självklart för många av låtarna direkt. 

Men en av låtarna börjar just som rubriken.


Jag går i vinterskor på hösten,

alltid förberedd för storm.

Jag kan tänka tills det knappt finns nåt kvar,

jag har känslor utan uppehåll. 


Hon har förmågan att skriva saker som känns i hjärtat på ett sånt där speciellt sätt. Sådär som man önskade att man själv kunde beskriva känslor. 

Det är inte rättvist att vissa människor kan trolla med ord på det viset. 


Jag hade äran att bli väckt av denna underbara varelse imorse. 

 

Gordon kom med morgonmys i stora lass. Det är inte fy skam att bli väckt av en sån charmör.


Idag har jag bara slappat hemma med My och Ida. 

My lagade en smaskig fisksoppa med cayennepeppar så jag satt som en förkyld 3-åring vid matbordet och snörvlade. 

Jag är sjukt dålig på att äta stark mat.. Men det var väldigt gott.


Det är nästan oförskämt vad kär jag är just nu. Om det här är det jag väntat på i alla dessa år var det fan värt att vänta på.

Han gör mig så glad, och säger alltid saker som får mig att tänka annorlunda när saker är jobbiga. Precis vad jag behöver. 

Visst det kommer att vara en tuff period framöver, när han åker till andra sidan planeten. Men den som väntar på nåt gott.. väntar alltid för länge. Men klarar vi det klarar vi allt.

Jag är bara så glad att mina vänner stöttar mig och faktiskt är glada för min skull även om jag var ett vrak när jag kom hit. 

Men om man tittar på det logiskt är det väl inte konstigt att man ibland inte vet vad man vill och är rädd för förändring. 

Det löste sig ju till det bästa till slut :D


 

Mmm oförskämt kär är vad jag är och kan inte sluta skriva om det och tänka på det. Men det var väl på tiden att det faktiskt gick vägen eller?

   

Klad Chey!


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards