En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Linn - 9 september 2011 10:50

Igår fick jag uppleva något jag aldrig gjort. Gå på mingelfest med kändisar. 

Min älskade Alva som gifte sig nyss valde att ta med mig när hennes jobb bjöd på fest. 

Den anordnades av Mikael Bindefelt och det var för att presentera Karl Lagerfelts samarbete med Orrefors. 

     

Vi drack ur champagne ur hans designade glas och åt plockmat från brickor. Och så fort glaset var tomt kom en kypare och fyllde på. 

Det var en del kändisar där, och alla var finklädda. 

 

Det var en upplevelse helt enkelt.

   

Tack Alva!! 

Vi fick även ett glas i vår goodiebag. :) 

Jag fick även jobbet jag var på intervju för. 

Jag träffade familjen igår, och när jag hade varit där ringde telefonen inte långt efter och berättade att jobbet var mitt. 

Igår var ännu en riktigt bra dag.


Och idag ska jag åka till Västerås och träffa mannen i mitt liv <3 

Herregud vad jag har saknat honom!!! 

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards