En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Linn - 7 september 2011 18:55

Idag följde jag med söta Helene till Gröna Lund :D

Eftersom det regnade så tänkte vi att då är det inte så mycket folk där. 

Och det var det inte heller!

     

Vi var väl utrustade för det ruggiga vädret.

    Vi var även rejält i tid.. Bara sådär 1½h förtidiga..

Vi började med Inzane, vilket kanske inte var så smart. Då bleknade alla andra attraktioner ganska kraftigt. 

 

Vi åkte den Rosa båda gångerna :)

       

Det var en mycket rolig dag. 

        

Och några clowner jonglerade runt mig..

   

Det var så kul att få hänga med snygg-Helene en dag utanför fallskärmsklubben.


Herregud vad jag saknar Rob!! Det är helt sjukt. Men pratade med honom idag. Och det blir nog en tripp till klubben i helgen också så jag får mysa med honom :) Jag är så satans kär.


Att flytta till Stockholm var det bästa jag gjort på länge.

Jag fullkomligt älskar mina underbart fina vänner som förgyller min vardag och gör varje dag rolig.

Imorgon blir det snofsparty på NK. Jag blev medbjuden av Alva.

Något nytt och spännande :) 

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards