En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Linn - 24 januari 2011 23:11

Idag bakade jag muffins för att fira att jag vaknade innan 12.

Stora choklad muffins.

Jag tvättade och grejade här hemma.

Sen kom Jens och drack kaffe med mig.

Pratade med Jesper om jobb i norge och det kanske blir nåt av det.

Men än är det bara lite spekulationer.

Sen följde jag med Jens hem och träffade hans kompis Daniel och kollade på lite film innan jag skulle hämta Karin på jobbet.

Skönt att ha nåt att göra en dag.


Haha hittade ett kort på Karin med en mugg folköl.

 

Haha!


Och fejjan var svinsöt som vanligt.

  Ibland är hon så söt att man bara vill äta upp henne.

Och gosa sönder henne, men det skulle ju bara vara sorgligt.

Har fortfarande inte bestämt mig med håret.

Alla bara säger olika. ÅH JAG KAN INTE BESTÄMMA MIG!

Av Linn - 24 januari 2011 01:32

Jag kan inte bestämma mig för vad jag ska göra med håret och det driver mig till vansinne.

Jag borde verkligen klippa mig, har inte gjort det på år och dar.

Kan heller inte bestämma mig för om jag ska fortsätta med slingorna eller färga håret mörkt igen.

Karin tycker jag ska vara blond, och andra man frågar tycker brunt.


Och jag kan inte bestämma mig..

                 

Åh hjälp!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards