En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Linn - 17 januari 2011 02:24

Nu när man har landat efter helgens bravader kan jag inte mer än tacka gudarna för att jag inte stannade där jag hade tänkt sova från början. Och för att mitt x Ken är en av dom snällaste människorna jag känner och ställer upp och fixar sovplats åt mig när jag som mest behöver det.

Och tacka Rickard vars soffa jag fick sova på.

Och tacka alla på Glada Ankan i Karlstad som gjorde min helg riktigt trevlig.

Fredagen spenderade jag hemma hos min kära mormor och morfar.

Fick jättegod mat och kollade på mitt första hela lopp skidskytte i världshistorien.

Jag är som många kanske förstått inte direkt någon som frivilligt kollar på sport. Utan undviker det helst. Men om mormor uppskattar det och jag uppskattar kvalitetstiden med henne får man så lov :)


Fredag kväll satt jag på ankan med Ken och drack kaffe tills cirkusen med att hämta mina saker drog igång.

Men efter några samtal till gamla vänner som ställer upp då det behövs var det löst.

Blev dock ett par skor fattigare, men det kan det fan vara värt.


Spenderade resterande del av kvällen på ankan med Fredrik och hans två trevliga vänner. 


Lördagen slappade jag mest hela dagen, kollade på tv och vilade. Tills grabbarna började jobba igen, då hängde jag på ankan igen. Rickard som jag fick låna soffan avs tjej Ida med vänner var ute och hängde med dom mestadels.

Riktigt trevliga tjejer :)

Blev lite headbangande på slutet också, vilket jag nu får lida för.

Men det är egentligen alltid värt det ;)


Idag fick jag träffa Kens dotter Filippa som jag tycker så mycket om. Hon är dock ganska blyg för mig då jag träffar henne så sällan men jag blev glad att se henne iallafall.

Sedan bar det av hemåt.

Fick sällskap av Frida som satt på samma tåg.

Alltid trevligt med resesällskap.

Och kvällen med frugan spenderades framför tv:n slökollandes på Donnie Darko. Och jaa Jake Gyllenhaal är svinsnygg.

En spännande och annorlunda helg kan man tycka men ack så mycket nytt roligt folk jag träffat och har lärt mig att magkänslan säger aldrig fel.


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards