En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Linn - 2 januari 2011 14:29

Idag ska jag på ytterligare en fotografering, där jag ska gifta mig med ett skelett.

Läskigt :P

Men ska bli roligt att göra nåt annorlunda.

Och en tråkig söndag kan man ju hitta på nåt roligare än att bara sitta hemma.

Så nu piffas det för fullt här hemma och målas tånaglar och grejer.

Av Linn - 2 januari 2011 01:30

Det var längesen jag hade en riktig fjortisfylla.

En sån där man gråter och lever jävel.

Men självklart ska jag få en sån på nyår.

Det började med en sån lam sak som att karin slog mig i huvet, och det gjorde ont. Hon menade ju inte att göra mig illa, men så fort tårarna började kom fanns det inget stopp.

Så jag gick och la mig innan tolv.


Innan denna lilla cirkus så hade jag väldigt trevligt. Rökte vattenpipa och drack vin. Åt god mat och minglade.

Dock var det en lite creepy kille som kom och skulle massera mig när jag sov.  Men jag ifrågasatte detta och då drog han.


Creepy killen...


       

Kocken Måns


Idag har jag sovit och bara slappat med Karin och Madde här hemma i huset.

Imorgon blir det lite äventyr. Sov gott!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards