En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Linn - 19 januari 2011 23:38

Huset är skinande, och jag tog även Karins rum.

Det gick av bara farten. Och det var väldigt uppskattat.

Jag fick även hit Jens på kaffe och dösnack idag.

Nice med lite sällskap :)


Prata med Emma hemma i sollefteå idag också.

Saknar henne och tjejorna.


Nu vill jag bara att det ska bli Fredag och att vi ska ut och göra stan.

Alltså på dagtid, nykter om det missuppfattades.

Soffslappning är vad som händer nu. Efter soppan och vitlöksbrödet.

Väärry guuud.

Av Linn - 19 januari 2011 15:59

Idag började Kakan sent så jag vaknade samtidigt som  henne och vi åt frukost tillsammans. 

Händer inte allt för ofta!

Så jag skjutsade henne till jobbet och åkte och handlade nödvändigheter som tandkräm och sminkborttagning och te och annat vi saknade här hemma.

Karin håller ju på att sluta snusa och jag som nyss gått över från att röka till att snusa borde hänga på.

Men om jag ska gå här hemma och svära och riva i väggarna utan att kunna sysselsätta mig kommer jag förlora förståndet.

Så jag avvaktar..


När jag kom hem kände jag att det var dags att städa.

Vi brukar oftast städa tillsammans när det ska skuras och så men jag hade energin så jag körde på.

Har bara våra rum kvar, men karin får ta sitt eget :P

Men nu är det fan rent. Diskmaskinen är klar och en tvätt ligger i maskinen.

Känner mig lite stolt och duktig som tog tag i det.

  Kolla så fint det blev..


    Och jag kunde ju inte vara seriös heller.


Fejjan har fått för sig att vara extra söt när hon sover nu för tiden.

  Här med tassen för ansiktet.   Och här med tassen under hakan. URSÖTT!!!

Min blomma har fått för sig att blomma mitt i vintern också:)

  Nu ska jag ta tag i mitt rum!

Av Linn - 19 januari 2011 01:41

Skit i vad allt med banta heter, ja det bestämde jag mig för idag. Bantar dock inte, men försöker att äta så bra jag kan.

Men idag sket jag i det och åt en hel stor burk Ben&Jerrys Half Baked.

Det är min last och jag kan inte motstå det.

Och speciellt när jag är på dåligt humör och har den där speciella veckan i månaden.

 

Och det är ju kanske det godaste som finns.

Men med hjälp av denna lilla mood-höjare och min älskade kombo Karin blev kvällen lite bättre.


Imorgon ska jag på utflykt till affären och handla lite.

Yay något att göra.

På torsdag är Karin delvis ledig så då blir det inte lika tråkigt.

Och på Fredag ska vi på IKEA och shoppa lite saker till hemmet.

Blir nog en sväng på stan också.

Är sååå sjukt sugen på sushi. :)

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards