En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Linn - 6 januari 2011 22:54

Jag sökte ett jobb igår som jag tyckte verkade extra intressant.

Fick svar idag där de undrade om lite saker gällande service och sådana saker.

Förhoppningsvis leder det till en intervju iallafall.

Vilket verkligen skulle vara iallafall ett steg närmare ett jobb.

Det har verkligen gått segt på den fronten men detta gav mig iallafall lite hopp. Av alla jobb man sökt är det nästan ingen som ens bryr sig om att svara. Visst man ska ligga på och kräva svar men oavsett borde man få något sorts besked.

Jaja håll tummarna för mig nu :)

Av Linn - 6 januari 2011 14:31


Och en cover på en sjukt bra låt från början men denna lilla flicka gör bara allt så bra.


Och originalet bara för att det är en så jävla fin låt.

Av Linn - 6 januari 2011 14:19

Vilken härlig rubrik. Men det snöar otroligt mycket och när jag flyttade ner från sollefteå förväntade jag mig inte att det skulle snöa lika mycket här nere.

Jag klagar verkligen inte, jag gillar när det är snö istället för slask. Men man känner sig ganska insnöad när det inte plogas speciellt ofta.


Igår blev jag liggandes hela dagen efter mitt besök i Västerås för att göra lite ärenden. Jag kände mig ganska pigg på förmiddagen men när jag kom hem slängde jag mig i soffan och där låg jag.


Idag är Karin "ledig" trots att hon jobbar på annat håll. Men hon kommer inte hem 21.30 utan efter 18.00 istället. Ska bli trevligt att spendera kvällen med henne.


Har inget planerat inför helgen, jag är råpank så helgen blir lugn och på söndag blir det storstädnings dag och jag och karin ska ha hemma spa. Vad gör man annars när man inte har pengar?

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards