En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Linn - 20 januari 2011 17:00

Gör ganska ont när man får dom på tårna i sina fejk uggs!

Följde med Karin till stallet idag och fick en kaffe och hjälpte till att släppa in hästarna. Och självklart trampade en på mina tår.

Min vanliga tur..

Vi åt skogaholmslimpa med hushållsost och O´boy till frukost idag.

Om något är gott så är det väl det.

Jag levde typ på det när jag var liten.

Mammas farfar startade skogaholmsbageri och morfar jobbade självklart där. Så när han hälsade på hade han alltid en säck med bröd med sig.

Alltså en sån där stor svart säck. Då kunde vi frysa ner och ha ett tag :)

Så skogaholmslimpa är barndomen när den är som bäst för mig.

Och som erkänd O´boy narkoman finns det inget mer ultimat.



  Karin och jag fulade oss lite idag, ungefär som alla andra dagar men idag kom det på film och bild :P


         

Nu har jag Madde här, spelandes super mario bros. wii :)

Sen blir det en sväng till solariet.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards