En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Linn - 9 januari 2011 23:58

Ja det är jag det :)

Jag och Karin får ju för oss att dansa och sjunga en del när vi tillfälle ges. Och igår skulle vi rocka lite till Bohemian Rhapsody, som vi brukar göra. Och det stod en back i hallen.. Som jag självklart snubblar på och på något konstigt vis landar på med ryggen..

    Som ni ser i det inringade området, är det ett ganska stort blåmärke. Kanske en dålig bild men bättre blir det inte på kvällen.


  Idag har vi städat och grejat, det känns så rent och trevligt här hemma. Och det verkar som att djuren är nöjda också :)


Och lite kort från de senaste dagarna.

            Mitt älskade Wii :)

Och min söta katt som tjyvdricker ur mitt vattenglas. Och dom goa djuren som myser med en i soffan tillsammans.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards