En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg under september 2010

Av Linn - 8 september 2010 11:30

Oh yes, den såg jag igår när jag och emmy åkte till sundsvall.

Och vilken jävla bra film. Jag fick samma känsla som med avatar, den här att: -oj har det gått så lång tid? Eller att man inte vill att den ska ta slut. Och det är väl lite det filmen handlar om också, för drömmar är ju precis som filmer, en annan värld där allt är möjligt.

Jag är sjukt nöjd och glad att jag faktiskt såg den på bio och inte i nån halvdålig version på datorn. Inget ont om det men bio slår ju datorn med hästlängder.

 

Av Linn - 6 september 2010 16:06

Där vilar nu lilla Våfflan hemma hos Malin och Daniel. Hon var så fin ända in i det sista. Jag höll henne efter att hon hade fått sprutan och kände hennes lilla hjärta slå tills det slog saktare och saktare.

  Daniel och Malin klappade henne samtidigt. Och Vi grät alla 3. Jag är så glad att jag fick ha henne den tid jag fick. Hon gjorde min vardag lite roligare.

 

Nu vilar hon sött i en rosa handduk under körsbärsträdet.

Jag älskar dig våfflan!

Av Linn - 6 september 2010 13:11

Nu börjar det kännas. Det är mindre än en timme tills vi ska vara hos veterinären. Och det känns skit jobbigt. Konstigt vore det väl annars. Min lilla följeslagare och skrutt. Jag är glad att Malin och Daniel gav mig henne så jag fick ha henne den här sista tiden. Och Jag är även glad att dom är med idag.

 

Av Linn - 5 september 2010 18:39

Kära älskade lilla pälskorven illern våfflan har nu påbörjat sitt sista dygn.

Hon har varit en trogen kamrat och ett ytterst sött husdjur. Men eftersom hon är både halt och har hudcanser så vill jag inte att hon ska behöva lida mer än nödvändigt så imorgon kommer Malin och Daniel och hämtar upp mig för att åka till veterinären och säga adjö till lilla skruttan.

Vilken sorgens dag.

      Hon kommer alltid finnas i mitt hjärta!

Av Linn - 5 september 2010 13:31

Jag och Carin tog fram kameran och tog lite bilder igår. Vi var väldigt trötta, mätta och omotiverade så det blev inte riktigt vad vi tänkt oss. Men hon lyckades få en fin bild som jag tycker inte visar för mycket. Och som inte känns naken på det viset.

 

Av Linn - 4 september 2010 16:23

Jag och Emma poppade loss hemma hos mig innan krogen, med egentillverkat singstar. ( spotify, google för texterna och kontroller till diverse elektronik. )

Mycket påhittigt må jag säga. Vi lyckades nog bli lite berusade innan vi seglade ner.

Jag hade en sjukt trevlig kväll och gick hem och drack massa vatten, så jag mår hyfsat idag iallafall.      

           


Har spenderat dagen med Carin och Albin på hågesta ön och suttit i solen och kastat stenar i vattnet. Mys.

Av Linn - 3 september 2010 10:18

.. kunna sätta sig på en toalett stol utan problem äger inte jag idag. Jag har träningsvärken från helvetet. Hur ska detta gå kan man fråga sig.

Men det får så lov.

Ikväll blir det popklubb på appelbergs som står på agendan. Carin och Emma kommer till mig innan. Så ikväll ska det poppas!

Av Linn - 2 september 2010 14:41

  Jag är ganska så nöjd faktiskt, nu ser dom inte ut som alla andras iallafall. :)


Nu till det seriösa. Det börjar bli höst..

Nu vill man bara sitta med en kopp te med tända ljus och mysa med den man älskar. Jag har ingen sådan person. Jag sitter ensam med tända ljus och det är dom här kommande månaderna av mörker och misär man verkligen känner att man är just ensam.

Det är inte så att jag tänker hoppa på första bästa. Utan mer att det märks att man inte delar skiten med nån annan. Men ensam är stark och det är precis vad jag tänker vara framöver.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards