En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Linn - 13 september 2010 14:53

Jag fullkomligt älskar dom!

Och nu kom äntligen en ny låt!! Kings of leon - Radioactive

Sjukt bra!

Jag har bara väntat på att dom ska släppa nåt nytt.

Av Linn - 13 september 2010 13:07

Jag orkar bara inte komma på nån just nu. Sov ganska länge idag, jag sover så dåligt när jag sover borta och det tog ut sin rätt idag. Men ganska skönt att få sova ut också.

När jag var i Sundsvall hittade jag kanske dom mest osmakliga tuggumin som någonsin visat sitt ansikte.

  Vem vill stoppa Kamelballar i mun och tugga runt på? En fråga bara..


Innan själva middagen i lördags satt jag och Sanna på Stadshuset och drack varsin öl på uteserveringen i solen. Det var bara så himla trevligt.

    Och helgens trevligheter hänger fortfarande i huvudet och gör mig glad :) Och på torsdag åker jag ner till Västerås för intervjun på fredag. Ganska nervös kan man nog säga att jag är faktiskt. Min framtid hänger ju lite på det.

Men idag ska jag bara vara.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards