En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Linn - 2 september 2010 14:41

  Jag är ganska så nöjd faktiskt, nu ser dom inte ut som alla andras iallafall. :)


Nu till det seriösa. Det börjar bli höst..

Nu vill man bara sitta med en kopp te med tända ljus och mysa med den man älskar. Jag har ingen sådan person. Jag sitter ensam med tända ljus och det är dom här kommande månaderna av mörker och misär man verkligen känner att man är just ensam.

Det är inte så att jag tänker hoppa på första bästa. Utan mer att det märks att man inte delar skiten med nån annan. Men ensam är stark och det är precis vad jag tänker vara framöver.

Av Linn - 2 september 2010 11:04

Jag har pysslat som satan dom senaste dagarna, jag har fixat med mitt fotoalbum och även pimpat mina solglasögon med rosa och silver strass.

    Rätt nöjd faktiskt!

Igår hängde jag en sväng med Emma och Olivia på stan och fikade.

Sen med hem till Emma. Och kolla lite one tree hill.

    I förrgår var jag barnvakt åt Ellen. Hon gör en verkligen så himla glad. Hon är så sjukt söt och go och säger precis vad man behöver höra. Hon berättar hur fin man är hela tiden och det är inget man får höra för mycket av.

Och jag vet ju att hon menar det, hon är 4 och vet inte vad ljuga är.

            Hon gör min dag!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards