En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Linn - 8 september 2010 15:34

Japp ikväll blir det, i rymden finns inga känslor.

Den verkar ju ganska rolig.

Jag börjar dock bli väldigt förkyld.. Vilket inte är bra, alldeles täppt i hela huvet och måste snyta mig hela tiden. Gud va jag hatar det!


I övrigt inget nytt på jobb fronten, och jag börjar bli smått galen på att bara gå hemma. Ge mig ett jobb och pengar nu tack!

Men det kommer väl när man gett upp som med allt annat.

Emmy och Ellen åker till storasyster i helgen, jag är pank. Vad hittar man på när man är ensam och pank?

Det blir nog kanske en spa kväll med det som finns hemma och kanske lite tv, eller bara tv.


Satt och lyssna lite på Marilyn Manson förut, Mechanical Animals skivan.. Jag hade glömt hur bra den var! Och kom att tänka på min kompis Zanna som var min bästa vän i Åre. Vilka busungar vi var och hur kul jag hade när jag bodde där. Vi lyssnade mycket på den. Och det ger en massa minnen. Jag måste försöka lyssna lite mer på sånt man typ glömt bort.

Jaja nog tjatat om det.

Av Linn - 8 september 2010 11:30

Oh yes, den såg jag igår när jag och emmy åkte till sundsvall.

Och vilken jävla bra film. Jag fick samma känsla som med avatar, den här att: -oj har det gått så lång tid? Eller att man inte vill att den ska ta slut. Och det är väl lite det filmen handlar om också, för drömmar är ju precis som filmer, en annan värld där allt är möjligt.

Jag är sjukt nöjd och glad att jag faktiskt såg den på bio och inte i nån halvdålig version på datorn. Inget ont om det men bio slår ju datorn med hästlängder.

 

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards