En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Linn - 9 september 2010 18:06

Japp jag är för tillfället så fattig att jag måste planera min mat. Så idag gjorde jag en meny för de närmsta dagarma och handlade efter det. Och det blev ganska billigt att handla. Så jag känner mig väldigt stolt över mig själv. Om jag bara kan hålla mig till det också, det är väl det som är konsten kanske?


Jag slank över till Lisa och smakade hennes goda nybakade bröd. Och kollade på en ganska äcklig film, anamorphose eller vad den hette.

Och ikväll ska jag äntligen få se Idol. Har tvingats se det på datorn nu eftersom jag missat det och måste säga att det är ganska många som är duktiga.

Av Linn - 9 september 2010 12:01

Sjukt rolig film, det får mig att också vilja ha en kompis som inte har känslor. Haha eller som inte kan förstå känslor. Eller jaa ni vet..

Själv ligger jag hemma snorig och jävlig, ingen ork till något. Vill bara tjur-ligga i sängen.

Men min älskade syster fyller år idag!!! 23 år, GRATTIS EMMY!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards