En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Linn - 23 juni 2011 21:05

Ja på måndag flyttar hon, min älskade lilla katt.

Jag vet att hon kommer få det super bra och bli älskad av Ellen, vad kan vara bättre?

Men det känns sorgligt att behöva lämna ifrån mig henne igen.

Jag har haft henne i 6 år och hon har varit mitt stöd i mångt och mycket.

Så nu passar jag på att gosa sönder henne haha.

         

Idag ville hon sova lite på Karins dator också. Jävla sötkatt!


Ja snart bär det av uppåt, ska bli skönt att komma hemåt. Ska träffa vänner och spela tv-spel. Närmare bestämt rock band som jag har längtat så sjukt mycket efter. Ska bli super!


Imorgon blir det jobb för hela slanten. Och en lugn helg. Kanske får besök av en gammal vän från högstadiet. En kille från Mörsil en bit från Åre som ska ner och festa nånstans i närheten. Och tänkte svänga förbi och säga hej. Sist jag såg honom var på Hultsfred 2005. Det är kul att man fortfarande håller kontakten och att nån kommer och hälsar på.


Var och fikade en sväng med Anders idag också. Alltid trevligt med lite fika. Och att få prata lite musik.

Nu har frugan åkt till Gotland över helgen. Så jag sitter i soffan med ett glas rödtjut och kollar på tv. Ska sova snart så man orkar med morgondagen.

Ja och så har jag köpt en knallrosa pro tec hjälm också.

Man kan ju inte åka rullskridskor utan hjälm heller!

Av Linn - 23 juni 2011 15:50

Och allt är ebays fel!!

Men nu äger jag dessa godingar.

  Nu ska dom bara trilla ner i min brevlåda också, sen ska jag träna på balansen. Något som kan behövas i mitt fall.

ÅH! Jag är så glad! My precious...

Synd bara att man måste vänta så länge på dom. Men den som väntar på nåt gott..

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards