En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Linn - 3 juni 2011 10:06

Frugan och jag började dagen med en promenad innan frukost, sedan åt vi en redig frukost och gjorde oss iordning inför att åka till Strömsholm och kolla på hästhoppning.

           


Det var superväder och riktigt fint att kolla på en sån fin tävling.

 


Åh herregud va nervös jag var igår inför modevisningen.

Jag var helt om mig och kring mig. Men jag hade så jäääävla kul!

På salong Mio i Västerås träffades vi och blev stylade av en super trevlig frisör och riktigt duktiga makeup artister.

Vi var ett glatt och nervös gäng tjejer som kacklade loss därinne.


Provade kläder och skor och kvittrade om kvällen.


    Träffade massa trevliga människor :)

           

Och jag gjorde det fan i mig!!!

Bilder kommer även upp på Plutos hemsida :)


   

Hoppas det blir mer sånt här roligt i framtiden.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards