En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Linn - 19 juni 2011 23:34

Det är alltid då man inte kan.

När man är så trött att ögonen borde korsas och mötas på andra sidan huvudet, nej men då ska john blund lysa med sin frånvaro..


Lösögonfransmaffian var ute i fredags, och här kommer bildbeviset haha.


       

Så piffiga så :)


Fick även mina svinsnyggaste byxor igår. L2K Fatale pants från in-tense.se :)

  Jag bara ÄLSKAR dom. Hur sköna som helst och man känner sig sjukt snygg i dom. Köp!!!

Nej om man skulle försöka tvångssomna på nå vis.

Av Linn - 19 juni 2011 16:47

Är ett bra ord att beskriva tillståndet fröken Linn befinner sig i just nu.

Denna helg har varit generös med det mesta förutom sömn.

Delvis väljer man ju den sängen man ska bädda ( läs som man bäddar får man ligga ), men jag är så sanslöst trött just nu att jag knappt kan stå rak.

Men måste hålla mig vaken till kvällen så jag sover ordentligt inatt.

Ska upp och jobba :)


Fredagen spenderades med min älskade fru och vårt sladdbarn Madde. Vi åkte in till stan på nån fest.

Och en tjej kommer fram till mig och frågar: - Ni är lite äldre va?

Jag svarar: -Beror på vad du menar med äldre? Hur gammal tror du att jag är?

Hon: - 21?

Jag: - Haha och det är mycket äldre?? Jag är 27.

Hon: Oj en milf! Du måste ta bra hand om dig.


Moahahahahahahaha DÅ kände jag mig sjukt gammal!!

Och ville genast åka från festen. Sedan en sväng till bill&bob.

Hemfärden var en man kort då frugan valde att stanna hos sin kille.

3.30 ringer telefonen och då kom två herrar på efterfest. Kul när folk är sådär spontana lixom.


Gårdagen var det jobb. Och även då blev det sent. Och upp tidigt så man kan säga att jag har några timmar att ta igen.

Men hey, man lever bara en gång. Och man får ta vara på det lilla roliga som korsar ens väg.

Nu ska jag inta slapparposition och vara oanträffbar ett tag.


 

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards