En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Linn - 15 juni 2011 20:57

Ja nu ska det planeras och fixas och grejas och hittas boende.

Jag har frågat alla jag kan tänka mig kan hjälpa mig.

Och lite smått börjat packa.


Jag har haft lite svårt med sömnen ett tag nu, på grund av oron förmodligen. Men alla säger att det ordnar sig, så jag får väl tro dom. Även om jag kan känna att det kanske inte gör det måste jag ändå se positivt på det.

Och inte ge upp och braka sönder.


Idag dansar jag till denna godingen:


Blir så otroligt sugen på att gå ut och skaka rumpa när jag hör sån här musik. Och bara rocka loss som man gjorde hemma i Sollefteå vissa gånger. Var så längesen jag bara gick ut för att dansa.

Får nog göra det snart.

Ska iallafall på poolparty den 8:e juli :) ska bli riktigt kul!

Får jag ha en av mina fina bikinis från in-tense.se ;)


Men nu ska jag hämta frugan på jobbet.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards