En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Linn - 9 juni 2011 14:42

Ända sen jag såg filmen Whip it, har jag velat börja åka rullskridskor. Inte rollerblades, utan quads alltså såna med två hjulpar.


Och efter gårdagens adrenalinkick har jag bestämt mig för att köpa ett par och ut och rulla.

Helst av allt sklle jag vilja börja med roller derby, som Mirijam håller på med och som filmen Whip it handlar om.


 

Nu ska bara allt införskaffas för att det skall bli en möjlighet. Och idag har jag inhandlat armbågsskydd :) Rosa såklart!


När lönen kommer blir det grillorna. Yaya! Jag längtar.


 

Av Linn - 9 juni 2011 10:21

Igår var jag supertrött, fick definitiva och anade men lite överrraskande nyheter i Tisdags, så det blev en del grubblande på natten.

Men för det ska man inte deppa ihop.

Det blev Ikea och gokarting under dagen.

      Fyfan va satans jävla svinkul det var :) 

Varvade Plew ett otal gånger och blev helt inne i det. Haha jag har ju sagt att jag är lite av ett speedfreak.


Hängde upp gardiner också på jobbet, det var så sjukt varmt..

 

Och några bilder från fotograferingen för In-tense.se

   

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards