En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Linn - 5 juni 2011 23:40

Åh vad jag ska krocka med kudden nu. Är helt slut!

Men fick lite kort (hoppas inte Erica blir sur för att jag lägger upp dom).

Men jag gillade dom så himla mycket.

      Fotografen är Francis Görmarker. Makeup artist: Martina Lexelius. Och Erica är så himla duktig!

Jättekul att få arbeta med henne på dessa kort.


Men nu ska jag slänga mig i sängen. Upp tidigt och jobba!!


Godnatt :)

 

Av Linn - 5 juni 2011 19:25

Ja idag går det inte fort heller.

Har mestadels legat i soffan ( den okissade ) och slappat hela dagen.

Har inte orkat göra nåt alls. Blir tidigt i säng ikväll. Imorgon är det jobb och då måste man vara så pigg man kan.


Sen på Tisdag blir det förmodligen fotografering för bikinis. Till web-shoppen för In-zane.se In-tense.se ( förlåt Kim )

Ska bli spännande. Annars blir det senare i veckan :)


Har fått några nya kort från förra helgens fotografering.

Detta är från Gunnar strand.

       

Av Linn - 5 juni 2011 12:25

Nu ligger man här i soffan och känner sig sådär lagom häftig.

Det har varit de 3 roligaste dagarna på flera år tror jag.

Herregud va mycket sjukt/roligt/udda och annorlunda saker som hänt.

Torsdagens modevisning, fredagens fest och gårdagen på strömsholm.


Fredagen så kom typ alla och festade med oss i huset.

Och vi hade så sjukt roligt.

               


På lördagen styrde vi kosan mot Strömsholm och kollade på massa hästhoppning och mysde i solen.

            En mycket trevlig dag med massa trevligt folk.

På vägen hem bestämde vi oss för att ta årets första dopp. Bilderna från det är på karins telefon så dom kommer väl senare.

Men det var verkligen något jag/vi alla behövde efter en heldags solande. Och det var så sjukt skönt.


Sen åkte vi hem för att göra oss i ordning för kvällen. Och Karin moonade hela raggarvarvet inne i hallsta. Det var cruising där igår.

        Sen blev det lite grillning och en sväng in till stan.


Under natten bestämde sig en av våra gäster för att kissa i soffan istället för på toaletten och la sig sedan och sov i det....


Ganska äckligt faktiskt!

Men i övrigt har det varit en superhelg!!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards