En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Linn - 21 oktober 2010 19:57


Med min lilla favvotjej.

Av Linn - 21 oktober 2010 00:00

Ja på fredag inleds operation lära känna folk!

Jag och Kakan ska ge oss ut på Västerås stad i onyktert tillstånd och visa vart skåpet ska stå. Vi måste skaffa lite vänner här nere och två glada tjejer i sina bästa år måste ju kunna hitta nya vänner tycker man.

Just nu känner jag mig som en Eremit, eller kanske en hemmafru. Jag tvättar och städar och har maten klar när Käraste Karin kommer hem.

Det är inget jag tycker är jobbigt egentligen, mest bara att det hade varit kul om det inte var det enda man gjorde ;)

Jag söker ju jobb och gosar med katten och har oftast ett eller annat ärende också men skulle vara skönt att jobba och träffa folk. Så man inte var så törstig på att få socialt utbyte när Karin kommer hem sent på kvällen och bara vill sova.

För hon jobbar ju så långa dagar att hon behöver sin sömn. Och jag vill inte hålla henne vaken bara för att jag haft en händelselös dag.

Det löser sig nog med tiden.

Nu är det dags att slänga huvet på kudden och invänta morgondagens spännande möte med arbetsförmedlingen.

  Timon och Pumba   

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards