En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Linn - 15 oktober 2010 14:48

Nu när min sambo Karin har tagit hunden och förflyttat sig till norrland över helgen har jag ju inget transportmedel. Förutom Karins Longboard! Och jag måste erkänna att jag var lite nervös att det skulle gå åt helvete när jag skulle bräda mig in och handla, men det gjorde det inte.

Sjuktjävlacproligt var det!!!

Jag blir ju sugen på att åka mer, det är ju som snowboard på marken :) Att jag inte har upptäckt detta roliga fenomen tidigare.

  Jag begav mig med ryggsäck och min älskade kattöronsfleece.

  Och lyckades ta världens konstigaste ljusaste bild när jag åkte.

 

Så nu är jag mycket nöjd över min bedrift och kommer nog förmodligen ge mig ut en sväng imorgon också. För fy satan va kul det var.

Såg en av mina favorit filmer igår igen, Whip it.

Som handlar om roller derby. Hur sugen blir man inte, har ju även en vän som pysslar med sådant, Mirijam. Så en vacker dag ska jag bli lika häftig och kunna åka rullskridskor och knuffas och ha roligt.

Men nu ska jag hänga tvätt, inte hälften så rockigt!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards