En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Linn - 19 oktober 2010 19:40

Idag hämtade jag Kakan på lunchen och vi åkte och veckohandlade eftersom hon kom hem så sent igår.

Men idag handlade vi ja jävlar.

Det är så otroligt kul att gå omkring i en butik som är så stor, man känner sig så liten och det finns så mycket att kolla på och välja mellan.

 

Sen är det ju alltid kul att spöka ut sig när tillfälle ges.

  Haha förjävla snygga är vi.


Och här är bilderna från gårdagens longboard rutt. Idag regnade det så mycket att det inte gick att åka nåt.

    Härliga Höst!

Av Linn - 19 oktober 2010 11:42

För första gången på ett bra tag kan jag känna att jag är påväg nånstans. Pratade med SYO-konsulenten idag på Komvux här i hallstahammar.

Och hon var mig en bra människa.

Jag har alltid tänkt att jag ska börja läsa matten som jag saknar för gymnasiekompetensen.

Men hon tyckte att jag borde börja med något jag har lätt för och tycker är lite roligare för att komma in i det.

Så jag ska börja med Engelska C!

Läsa deltid och söka jobb ( förhoppningsvis jobba ). Undertiden.

Jag känner mig äntligen sugen att jobba framåt och redo för något nytt.


Karin kom hem igår kväll. Skönt att hon är hemma igen. Vi sov allihopa i min säng inatt, katten, hunden, jag och Karin. Som en riktig familj :P

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards