En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Linn - 17 oktober 2010 21:03

Ja nu ska jag ta tag i mina fötter och händer och göra ansiktsmask och skämma bort mig med en kopp te och kladdkaka.

Bara skämma bort mig alltså :)

Av Linn - 17 oktober 2010 15:10

Har jag och Karin varit på jakt efter kostymer.

Dessa är vad vi hittat och bestämt oss för.

   

Den övre ska jag ha, och den undre ska Karin ha.

Vi ska vara Askungen och Belle ( skönheten och odjuret ).

Wiihooo va roligt det kommer bli.

Av Linn - 17 oktober 2010 13:09

Det kanske inte är morgon just nu men jag går fortfarande omkring i nattlinne och morgonrock och myser.

      Och vem kan inte gilla denna härliga utsikt och början på en ny dag?

  När solen skiner in i vardagsrummer och gör allt extra glatt?

  Och katten bara vill gosa.

Av Linn - 17 oktober 2010 00:07

Idag har jag mest bara slappat, igår (fredag) kom en vän och höll mig sällskap och drack öl och lyssnade på musik med mig :)

Så idag har jag varit lite seg och trött.

Men nu på kvällskvisten kom Madde, en tjej Karin känner hit och hängde med mig och kollade lite tv och drack te.

Jag bakade även en kladdkaka och vi mumsade lite på den.

Jag blir ensam i huset tills på måndag. Så imorgon blir det nog lite brädåkning och städning.

Djuren fäller så mycket att man måste dammsuga hela tiden :P

Men det är mödan värt.


Karin och jag funderar på att ta en kryssning till helgen. Jag har ju aldrig varit på det, och det är ju inte så långt till stockholm att det inte behöver bli så dyrt.

Vore sjukt kul om inte annat. Göra något roligt och annorlunda :)

Men nu ska jag slänga huvudet i kudden.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards