En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Linn - 14 oktober 2010 19:22

Idag har jag sprättat upp och sytt om Hildings lilla adidas jacka. Den var lite för trång men nu sitter den väldigt mycket bättre. En gammal strumpa fick sätta livet till för att agera förlängning. Fick även åka till stallet och hämta honom efter att en större hund hade attackerat honom och bitit honom i ryggen. Han bara låg och skakade i Karins knä när jag kom. Men nu har han legat i soffan med mig och gosat och verkar gladare.


Fejjan verkar trivas här bland löven och träden iallafall och det känns bra att hon är här hos mig.

Jag blir alldelels ensam i huset i helgen, Karin åker hem till ö-vik. Ska ta det tillvara och kanske ut och gå lite och se mig omkring. Snart ska jag åka och hämta henne efter jobbet så ska vi laga mat och slappa i soffan :)

Av Linn - 14 oktober 2010 00:06

Ja jag och Karin blev bitna igår..

  Så nu ser vi sjukt äckliga ut! Lisa tipsade om nån sida som jag glömt nu.. Illa..

Men det var riktigt roligt att göra om oss till läskiga vampyrer.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards