En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Linn - 18 oktober 2010 11:16

  Det är härligt med slappkläder. Men helst av allt skulle jag vilja ha ett jobb och en anledning att gå upp och ha något att göra annat än råka doppa flätan i kaffet när man sträcker sig efter tv-kontrollen..

Ska duscha och åka brädan in till byn och gå på komvux för att diskutera vad som kan vara bra att göra med mitt liv.

Av Linn - 18 oktober 2010 00:37

Ken Keidser Jag knullar runt för att få uppmärksamhet... Vill du bli min kompis?

30 minutes ago · ·

  • You and Richard Larsson like this.
    • Hans Petter Torp hehe,thats my boy :p
      27 minutes ago ·
    • Ken Keidser ♥ petter :)
      27 minutes ago ·
    • Hans Petter Torp verdens besta petter
      26 minutes ago ·
    • Anna Larsson Jag tror inte du behöver knulla runt för att få uppmärksamhet. Ditt munläder fixar det ändå skulle jag gissa;)
      26 minutes ago ·
    • Linn Hammarsten Ken knullar runt bara för att han vill ha kompisar. Då knullar han deras kompisar också :P
      23 minutes ago ·
    • Ken Keidser Ja du talar om min världsomspunna tunga alltså, även den kan jag få uppmärksamhet med... i sängen huahuahuahua!
      23 minutes ago ·
    • Daniella Gregebo så himla ogudhistigt av dej :O
      23 minutes ago ·
    • Ken Keidser ♥ @ Linn!
      23 minutes ago ·
    • Ken Keidser Daniella... Förklara dig bums fröken, vad betyder "ogudhistigt"?
      22 minutes ago ·
    • Daniella Gregebo det betyder att du e en icke gudhist såklart!
      22 minutes ago ·
    • Ken Keidser que...?! Vad är en gudhist då?
      21 minutes ago ·
    • Linn Hammarsten Du kan va!
      21 minutes ago ·
    • Daniella Gregebo hahaha de e en sån som jag ^^ inget sex före äktenskap. :P
      20 minutes ago ·
    • Ken Keidser ZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!
      20 minutes ago · · 2 peopleLoading...
    • Ken Keidser ‎:D
      20 minutes ago ·
    • Linn Hammarsten Det knullas alldells för lite bland vänner idag.
      20 minutes ago ·
    • Daniella Gregebo oj nä. kan inte ens kika här längre nu, så mycke snuskiga ord så ja lär väl inte ens komma till himlen om ja läser allt de här ;P
      18 minutes ago ·
    • Ken Keidser Linn har helt rätt, nu jävlar ska här knullas... Petter jag kommer hem t dig NU!
      18 minutes ago ·
    • Linn Hammarsten Vart tog hippie kulturen vägen lixom?
      18 minutes ago ·
    • Ken Keidser Om du kommer hit Daniella ska jag visa dig himlen... på mitt golv!
      18 minutes ago ·
    • Ken Keidser Jag e AS hippie!
      17 minutes ago ·
    • Linn Hammarsten Knulllar bäst som knullar sist!
      17 minutes ago ·
    • Daniella Gregebo men naej herregud. du vet att du inte kommer till himlen va? ojojoj
      17 minutes ago ·
    • Ken Keidser Jag har lixom aldrig haft så höga förhoppningar, jag siktar lågt, men o-oskuldigt lågt!
      16 minutes ago ·
    • Linn Hammarsten Knullar bäst som knullar mest menade jag juh :S
      16 minutes ago · · 1 personLoading...
    • Ken Keidser Jag knullar sist... bäst... lr!?
      16 minutes ago ·
    • Ken Keidser Knullar bäst, som en häst... läsk? Senap, ketchup?
      15 minutes ago ·
    • Linn Hammarsten Den som knullar allt knullar mycket.. eller vad var det nu då.
      15 minutes ago ·
    • Ken Keidser ‎"Den som knullar mkt släcker lampan" -gammalt ohederligt svenskt ordspråk!
      14 minutes ago ·
    • Linn Hammarsten Den som bäddar får ligga med husan.
      13 minutes ago ·
    • Ken Keidser Jag bäddade husan medans hon låg!
      13 minutes ago · · 1 personLoading...
    • Linn Hammarsten Den som knullar ramsnett behöver inte tända lampan..
      13 minutes ago ·
    • Ken Keidser Baby jag kan va ramsne, bara du knullar mig!
      12 minutes ago · · 1 personLoading...
    • Linn Hammarsten Du kan va..
      11 minutes ago ·
    • Ken Keidser Ramkuken va sne, men vi fick "utlopp för våra böjelser"...
      10 minutes ago · · 1 personLoading...
    • Linn Hammarsten böjd kuk kan misstas för glad gubbe
      9 minutes ago ·
    • Ken Keidser men kan en glad gubbe misstass för en böjd kuk?
      8 minutes ago ·
    • Linn Hammarsten skadat gods.. borde knullas utan straffavgift
      7 minutes ago ·
    • Ken Keidser Ja här på andrahands-avdelningen straffknullar vi ALLT!
      6 minutes ago ·
    • Linn Hammarsten Precis!
      6 minutes ago ·
    • Linn Hammarsten Straffknullad av en storkukad keramiker?
      5 minutes ago ·
    • Anna Larsson Jag tycker ni kan göra det den 13-14 november, för då är jag ledig och kan festa med er när allt är avklarat. Hur känner ni för det?
      5 minutes ago · · 1 personLoading...
    • Ken Keidser Bättre än "rapp-lnullad" av en snekukad glad gubbe!
      4 minutes ago ·
    • Ken Keidser HAHAHA!! ♥ @ Anna
      4 minutes ago ·
    • Ken Keidser ‎"rapp-knullad" ska d stå!
      3 minutes ago ·
    • Linn Hammarsten Eller nedkissad av en hawaiiansk negerkonung
      3 minutes ago ·
    • Linn Hammarsten Snopppiskad!!
      2 minutes ago ·
    • Ken Keidser Jag kommer ihåg när jag snopppiskade dig!
      about a minute ago ·
    • Anna Larsson Jag ska till Hawaii i januari.. Gör de så där??
      about a minute ago · · 1 person

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards