En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Linn - 23 oktober 2011 18:37

..som att gå till affären som ligger på andra sidan huset där jag bor gör att jag tappar all energi. Jag var helt andfådd och var tvungen att sätta mig när jag kom hem igen. Jag köpte frukt och yoghurt och müsli. Fick i mig lite yoghurt och banan tidigare idag. 

Men när jag började attackhosta som aldrig förr fick jag inte behålla det. 

Att hosta så man kräks hör inte till något jag anser vara en trevlig upplevelse. Gick och la mig och sov igenom lite feber, mamma säger att jag måste låta kroppen ta hand om sjukdomen och inte bara bedöva den med ipren och sånt. Men jag klararde bara 3 timmar sen gjorde frossan och värken i kroppen mer ont än jag orkade med. Så nyss började dom verka igen och jag lyckades få i mig lite mackor och kokt ägg och ett glas mjölk. 

Låter inte direkt som en gourmet måltid, men det gick ner iallafall.


Nu väntar jag bara på att Rob ska komma och lugna mig. Han åker ju om ca en vecka :( Herregud vad tomt det kommer bli. Jag har aldrig älskat nån så mycket som jag älskar honom och det kommer kännas när han är borta. Men det kanske är bra att få sakna varann också. 

Men nu ska jag fördriva mer tid i sängen med ännu en dålig film. 

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards