En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Linn - 21 oktober 2011 20:08

Sedan i måndags dag har jag haft hög feber, huvudvärk, ledvärk och ont i magen. Febern går ner när jag äter febernedsättande och sen svettas jag som en finne i bastun. När febern inte ville ge sig bestämde jag mig igår för att gå till vårdcentralen. 

Min läkare blev mycket fundersam och lät oss komma in och ut flera gånger och jag fick ta prover, och klä av mig helt för att kolla om jag hade blivit biten av nåt. Men efter mycket om och men blev jag skickad till akuten på SÖS för hon tyckte att det var för tidigt att ha influensan..

Så jag spenderade ca 6 timmar på akuten och fick ta blodprover, vilket är det värsta jag vet! 

 

Min älskade pojkvän var så snäll och tog kort på mig i mitt svagaste ögonblick. Jag var inte så tuff då inte. 

Han roade sig med att göra ballonghandskar när vi väntade. 

 

När läkaren tillslut infinner sig klockan halv elva på kvällen säger han att det är influensan och att nån måste ju vara först med den. 

Jahapp.. och att jag kunde förvänta mig att vara sjuk i några dagar till.

Så nu är jag tvångskomenderad till mitt rum, med undantag att gå på toaletten för att inte smitta mina kombos. Inte för att jag orkar så mycket ändå. 


Vi hade ju Liam här på besök under tiden som jag var sjuk, kanske inte så jättekul för honom. Vi gjorde inte så mycket. Men vi hann med en fika och lite biljard. 

         



Fick ett kort av Ida på när jag visade delar av min Hello Kitty samling för henne :)

   

Annars har Rob mest spelat tv-spel med Ida och Liam uner veckan och jag legat och vilat.. 

Nästa vecka är begravningen av min älskade mormor. Rob följer förmodligen med och träffar alla mina släktingar. Hoppas han följer med, jag kan behöva hans stöd. Det kommer bli tufft och oerhört sorgligt. 

Men det är livets gång och hellre det än att hon skulle behöva lida. 

Helgen blir nog mest att ligga i sängen och dega.

     Kanske världens sötaste staty!

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards