En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Linn - 8 oktober 2011 23:19

Ojojoj, jag har nu i min kalender någonting inplanerat på varje dag i över en vecka framöver. 

(Tur jag har den i telefonen så jag inte glömmer något.) 


Jobbade extra på en restaurang igår tillsammans med Nathalie. 

Bistro Nouveau på Östermalm.

Supermysigt ställe och sköna arbetskamrater. Men det märks att man inte jobbat inom restaurangvärlden på länge. Fötterna värker och man är helt snurrig i huvudet efteråt. 

Jag förstår varför så många i restaurangvärlden super så otroligt mycket, om man är sådär virrig varje kväll kan behöva en jävel för att varva ner. 


Men nu är det mest jobb som personlig assistent som står på schemat framöver. Måste jobba röven av mig ett tag nu så jag har pengar undertiden som jag är på Nya Zeeland. Och kan betala min hyra här hemma i Sverige också. 


Hösten är här!!! 

Jag gillar inte hösten, det är så förbannat mörkt och kallt och rått. 

På vintern lyser iallafall snön upp litegrann, kanske inte här i storstan men överallt annars. 

Det enda positiva är att man får ha tända ljus och mysa ihop sig i soffan med den man älskar. Man har inget måste att hitta på en massa saker som man har under sommaren. 

Iofs så vill man ju hitta på saker på sommaren, nu menar jag inte att bli bitter och låta som en sur gammal tant utan mer att man faktiskt har en legitim anledning att bara sitta inne och spela tv-spel och kolla på film. 


Då kommer man till det andra positiva, och ja jag är medveten om att jag tidigare skrev att det enda positiva är.. 

Men det hänger lixom lite ihop med varann.

SERIER! Alla mina favvoserier börjar igen. ÄNTLIGEN!! 

Fringe, The Big bang theory, Sons of Anarchy <3 och greys anatomy. 

Som jag har längtat.

Jag har även fått Rob att bli beroende av S.O.A

Inte mig emot, då har jag ju en anledning att se om allt från början. 


Vilket jätteinlägg det blev, men när jag väl började så flöt det bara på. 

Imorgon kommer karln tillbaka efter en helgs arbete. 

Börjar få lite problem att somna gott utan hans armar runt mig faktiskt. 

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards