En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Linn - 16 oktober 2011 00:54

Har egentligen inte gjort någonting vettigt idag.

Gick ut och handlade lite små saker jag behövde till Robs present, men har sedan dess suttit i soffan med Ida och pysslat.

 Vi har inte sagt speciellt många ord till varandra idag, men är inte det dom bästa vännerna?

 Dom man bara kan sitta tyst med en hel dag i en soffa och ändå trivas med? Katterna var med och mysde också :)

   


Kändes som att jag behövde en sån dag. Hela den här veckan har jag jobbat och när man inte haft ett jobb där man jobbar flera dagar i rad på 1½ år blir man lite sliten såhär i början. Men det är spännande och mycket att lära sig.


Igår var jag och Rob på bio, vi såg de tre musketörerna i 3D. Den var ju hyfsad. Men vi konstaterade efteråt att 3D filmer i allmänhet inte är i så god kvalitet ännu att det känns verkligt. Visst finns det vissa saker och scener som är bättre än andra, men i vissa är det så himla uppenbart dåligt. Man ska väl inte klaga egentligen, men nu gjorde jag det.


 

Dagarna bara springer iväg, och snart är det begravning :(, sedan England och sen åker han :'( fy fan!

Men 2 månader går väl fort.. eller inte.

Jag försöker att se positivt på det och det kommer bli ett äventyr att åka till Nya Zeeland såklart. Men vem vill säga hejdå till den man älskar, även om det så är för en kort stund?


Jag lever fortfarande i ruset efter min Melissa Konsert.

Den människan kan konsten att beröra.

 

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards