En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Linn - 22 oktober 2011 12:33

Den här influensan tar död på mig!

Jag har konstant 2 glas vatten bredvid sängen för jag svettas som en rysk kulstöterska så fort tabletterna börjar verka. Och när dom går ur systemet frossar jag och det värker i hela kroppen. Äta är svårt, jag får passa på medans jag mår någorlunda. Hostan är skitjobbig. Jag kan inte hosta ordentligt för det gör för ont så jag får inte upp nåt.

Jag önskar ingen i världen denna hemska sjukdom, inte ens min ärkefiende. Inte för att jag har nån men om jag hade haft..

Jag orkar verkligen inte med det här så mycket längre. Och jag måste bli frisk så jag kan gå på min mormors begravning. För jag får inte komma om jag är sjuk. :(

Älskade Rob kom med en liten present för att pigga upp mig igår kväll.

 

Hello Kitty minimorötter. Hur gulligt är inte det?

Dom åt jag imorse, så lite vitaminer får jag i mig. Ida var en pärla och gick till affären åt mig också. Så nu har jag middag när Rob är och jobbar.

Livet i sängen är inte så spännande. Det blir lite serier och lite film och massa svett.

Jaja det är väl bara att härda ut.

Men jag förbannar den människa som gett mig denna hemska sjukdom.

Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards