En vuxen flickas drömmar.

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Linn - 6 oktober 2011 23:47

Insåg idag att jag inte bloggat på länge.

Kan bero på att jag haft så mycket annat för mig. Vilket ju är en positiv sak.

Förra fredagen slank jag hem till Helenes systers hus ute i obygden utanför Farsta. Men jag lyckades efter mycket om och men att hitta dit. Vi åt god mat och myshängde till Idol. En perfekt Fredag efter Torsdagens besked.

 

Förra helgen firade vi söta Nathalie då hon fyllde år söndagen innan.

 

Vi satt på några klippor på Långholmen i solen och njöt av bra musik och varandras sällskap.

                     

Det är verkligen fantastiskt att ha massa roliga och härliga vänner runtomkring sig.

   

Efter parkhänget åkte vi till Nathalies jobb och drack lite skumpa för att fira.

    Älskade vänner, ni ska veta vad glad jag är att ni är så nära nu.

Söndagen var mindre rolig då man får lida för allt roligt man haft dagen innan, men man är inte tonåring och slipper bakfyllan längre ;)


Under veckan har Rob varit här och tagit hand om mig när jag legat jättesnorig. Han har lagat soppa och varit underbar. Jag är så sjukt kär!

Och nu längtar vi bara tills den 8:e januari när jag landar i Auckland och vi får uppleva en massa nya äventyr tillsammans.

      Jag har även denna vecka vunnit biljetter till Melissa Horn!!!!!!

Fattar ni vilken grej det är! Jag frågade min kära storasyster om hon ville följa med mig. Det är på Musikbyrån i P3 nästa onsdag. Och hon verkade uppskatta att bli medbjuden. Jag kände mest att det vore roligt att få göra något tillsammans bara hon och jag. Och vad är då bättre än att gå på en fantastisk konsert?

Ofattbart att jag vann, men jag är oerhört glad och ser verkligen fram emot det.

Ja man får helt enkelt säga att det går bra nu!


Presentation


En blogg om en vanlig vardag. Om kärlek och musik och livets små önskningar.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

In english please?

Bloggerfy

kitty


Ovido - Quiz & Flashcards